Man har ju lagat mat med årets kock 2008.....

Ja de har man!!! vårt jobb vann en tävling å då kom tom å hon som var med i carl jahns änglar!!! det var riktigt kul å gott blev d!!! men det va för ett år sedan!! men det var sjukt kul iaf!!!

Idag har jag jobbat åsså har jag inte gjort så jädra mycket mera....jag har ätit hos pappa å mamma idag det blev makaroner!!! stuvade å korv!! mycket bra !! gott!!! MUMS!!!
till efterrätt så åt min sambo en glassbåt... lyckos han !! HAHAHA!! men konstigt nog går det bra nu....det e som om när det gått en vecka så blir man inte sugen längre....det känns skönt!!!

Imorrn ska vi på bio....national tresures eller vad den heter...jag har ju inte riktigt koll på sådanna grejjer...inte riktigt!!! men häromkvällen såg vi en skitkul film...HOT ROD....hahaha det var längesedan jag såg en sådan kul film.....å vad spelade dom för musik i filmen...en massa gammla europe låtar!!! hahahahaha!!! jag höll på att stendö....men d gammla låtarna e bra!!! :D
Den e värd att kasta ett öga på!!! helt klart!!!

Ikväll e det min favvo kock !!! PER MORBERG!!! jippi kayeey att han e tillbaka!!! inget matlagningsprogramm  lika kul som hans eftersom han e ju kung!!! åsså e han så rolig!!! mycket knäppa grejjer hela tiden!! jag å syrran kollar allti på hans programm åsså brukar vi ringa i reklamen å garva!!! han e bäst!

!image37
Så här tycker jag faktiskt me james...att inte ni kom te sverige i sommar!!!

Nu ska jag göra nytta!!! BAJJBAJj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0