Idag har det hänt ett rån.....

I våran lilla loser stad..... vår stad kör man igenom på närmare 15sek om man kör fort....å kanse 30sek om man kör sakta!!!! ..... ja det e inte mycket att hurra för.....en kiosk = stora looooser kiosken!!! URCH DÄR GÅR MAN INTE IN FRIVILLIGT!!! DEN E VIDRIG.... den var lysande ända tills ägarna sålde den.....på den gammla goda tiden!!!.....åsså har vi en ok mack å 2 mataffärer....å ett kafe...en tatuerare....å en loppis!!! ha där e den!!! åså har vi ju en blommaffär!!
Blommaffären i fråga blev rånad idag....måste varit någon desperado som måste ha åengar...det rörde sig om typ 2500kr...å kanske en blomma ??? vem vet!! HAHAHA fast ganska hemskt ändå...för den drabbade...men d har fått tag i den som gjorde det å det e d bästa!!!

Annars har vi varit te farbro docktorn med vovven!! han skulle ta några prov! åsså vaccination!  åssa har vi ...jag å hunden varit på prommis!!

Jag har ju varit ledig idag!!! JIPPIE!!! men nu jobbar jag ända tills tisdag till veckan!! :O( men d går nog bra me!!

Nu kollar jag på bygglov!! jag har spelat in...våra bästa år....jag har spelat in det!!! hahaha det e sååå himmla bra för man kan spola sig igenom serien om man inte riktigt har tid att kolla!!!

Idag e det semmeldagen!! jag har faktiskt ätit en!!! det var gott!! men jag saknar det inte ändå!!! jag hade lika bra kunnat tagit en morot!!! ;O)  fast nu har jag ju ätit en!!! lite mums!!!
Bajjbajj!!!
image36Ät en semmla å må gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0