I LOVE MY HAIR!!!!!! :D

TJA!!!!!!!!!!

Gissa om jag e glad!!! jaghar fått mitt hår tebax...inte för att jag har varit utan men sist när jag gick te frissan blv d ju rödbrunt!!! urch!!! never more!!!!! jag menar d!!
Jag har blont igen  åsså myckwt uppklippt med ganska långt håt i nacken!!! hon e helt bäst min frissa!!! om ni undrar så har jag bytt!! vill ojärna gå hos henne som färgade d röd brunt!!! jag e mig själv igen!!! :D

Igår kväll va jag å en kompis ute å hurtade åsså ville *C* åxå följa me för bäbisen ville inte sova!!! så hon grinade mest hela tiden vi gick så efter ett tag bestämmde hon sig för att vända!!! hon hade plockat upp bäbis *T* å då blv hon tyst!!! hon sa d vaskit jobigt att både dra barnvagne å bära  *T* hela vägen hem!!!

men vi andra fortsatte rundan runt!!! d va härligt när man väl kom hem!!! :D


Idag har jag varit hos frissan å sedan har jag handlat mat å sedan va jag å hunden ute på prommis!!! sedan åt vi middag å nu ha vi varit på en längre tur!!! men vikket jädra väder det blev... d va rena rama april vädret!!! d snöade å blåste jätte mycket såp här sitter man med ett fryst ansikte som man försöker tina i närheten av kaminen!!! :O)


Jag såg ju köping igår!!! man blir så lycklig när man ser detta program!! D  e så kul å se vad som händer där!!! tobbe e ju så himmla kul!! han säger som han tycker å tänker!!! :O)


Nu ska jag värma mig!!! BAjjbaJJ


Kommentarer
Postat av: Catrin

Saknar ännu lite "live" bilder på bloggarinnan med familj =P.....

2008-02-23 @ 23:50:18
URL: http://caejtrin.pixbox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0