Greys ikväll!!! JIPPIE!!!

TJA!!!

I dag har jag varit ledig å det har blåst som tusan!!! inge kul med andra ord....Men jag å min hund vi trotsade detta å gick ut ändå!!! hade både mössa å huva på mig!!! det blåste för jädrit!! man nästan lättade när det tog i...åsså blåste det kvistar å grenar överallt!!! hoppas att det inte gör det i morrn!!!

Jag hade ju hoppats att få se skidskyttet idag jag men som vanligt när det handlar om mej så blev det innställt pga blåst!!! typiskt!! å inte kul!!! å när sänder dom det nästa gång?? jo imorrn kl 14 ...när jag jobbar!!! hur typiskt är det!!! TYPISKT!! :D

Nu sitter jag å funderar över vad man ska göra för mat på lördag ...ska få främmande....kanske tacos eller kyckling?? eller göra fläskfile med soltorkade tomater å nå gott!! få allt dundera på det ett tag!!! man kan ju marinera med dom tomaterna jag berättade om förut i bloggen...åsså grillar man dom !!! MUMMS!!!

vi får främmande med på dagen utav en kompis som fått barn!!! så både jag å mamma har köpt kläder till bäbisen!!! det e ju superkul att handla bäbis kläder de tycker mamma med!!!  hahaha!!!
så nu funderar jag på vad jag ska bjuda på för fika till dom med..det blir mycket att stå i på lördag!!! men om jag e pigg å rask kan jag göra fikat på fredag när jag kommer hem!!! :D

Ikväll e det äntligen dags för greys anatomy igen!!! jag längtas!!! undra vad som händer där??? lite unkit ändå men så mycket reklamer som det är på tvn!!!

Nu har jag rabblat klart!!! dags att leta recept!!! BAJJ BAJJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0