Gårdagens kalas!!!

Japp!!

Vissat hade vi tacos kalas ala schlager i går !!! vi va 6 personer som hade en mycket trevli kväll!!! vi åt tacos kollade schlagern åsså åt vi cheescake !! åsså spelade vi så det kan låta!!! hahaha det va ett riktigt kul !!! hahaha !!! trevlig kväll å trevliga vänner !! vad kan då gå fel?

Igår på dagen va jag in te stan å handlade lite!! mest till middagen men lite andra grejjer me!! sedan så var det bara hem å förbereda allt!!!
Men jag han även me att träffa min kompis me bäbisen me!!! hon e som hon allti varit det e d som känns härligt!!! att vissa människor e sig själv medans andra tror  att d e något..... :D te bäbisen hade ju vi köpt jättegulliga kläder!!!  hoppas att hon blir fin fin i dom!!!
Det blev en sen kväll igår!!! i säng vid 0130!!! d e länge för mej!!! hahaha!!

Idag har jag kollat skidor å skidskytte på tv!! åsså har jag å mamma varit ute i det härliga vädet!!! det va +grader å sol!!! satt ute ett tag me!!! min hund myste me!! nu e våren snart här!!! ÄNTLIGEN!!! sedan har jag å hunden varit på prommis!! å nu ska jag å en kompis ut å hurta om typ 25 minuter!!!  vi brukar vara ute typ 1h!!! nu e det minusgrader..... :( men men!!

Ikväll e det -I en annan del av köping!!! å det e såå bra!!! det e nästan det bästa program på tv nu!!! man blir så glad när man kollar på det!!

I morrn e det stora klippar å slinga dagen!!! hoppas att det går bra!!! jag ska ju vara är på morgonen!!!  längtas faktiskt!!!
image38Denna såg ju god ut!! men d e inte min..... min hade björnbär på sig!!!  men tänk å få sätta tänderna i denna!!! :O) BaJJbajJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0