ÄNTLIGEN!!!......

Har melodifestivalen börjat...,hahaha!!! man sitter som klistrad vid tvn alla helger den e...dum som man e...men d hör ju till!!!
Istället för chips igår ät jag morötter!!! det gick bra me...jag har tappat mitt godissug!! vikket är kanon tycker jag!!! :D

I går blev det ju jobb å det gick bra d me!!! när man väl kommer till jobbet är det som vikken dag som hellst!
Sedan melodifestivalen!! sedan sova!! :O)

Idag har man varit ute med hunden å nu håller  jag på med maten!! lax å gratäng blir dagens matsedel!!!
Åsså ska mamma å pappa hit å äta!!!
Sedan ska vi åka pulka....hahahaha med några kompisar,....det e ett tag sedan man gjorder d!!! :D

Nää nu ska jag kolla hur det ser ut med maten!!! BAJJbajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0