Söndagen grå....

Kall å lite tråkig!!!

Vi bestämde oss för att åka till ikea....kom hem med bara 2st lampskärmar från Bauhaus.... men hade ju kollat in en del andra grejjer...påslakan å så men då sa jag ääääähhh ...det e min nya fras...ähhhh....De jhar ju rea jämt....ähhh vi går till nästa affär osv!!!

Eftersom man fick en del grejjer i julklapp så tänkte jag spara med att handla toro jag!!! Men lampskärmarna var fina!!! Svarta... ja jag ska fota lite i veckan i promis!!! :o)


Idag har det varit jämnkallt här!! 13 - 14 grader kallt!!! det brukar ju komma en kallfront lagomt till nyår!!!


Idag fick vi en julklapp från grannen!!! :o) Det var planksteks plankor!!! Gissa om jag blev glad!!! Som jag har surrat om dessa plankor så nu står de så fint i köket!!! Så nu få jag bjuda över dom någon dag!!!

Blev sugen på att åka pulka med!!! :o) tror att jag ska höra med just grannen om inte vi ska ta å åka pulka någon kväll!!! å ta med oss glögg i en termos!!! :o)
Det skulle vara kul!!! Det var längsedan man åkte pulka!!!

Å imorrn e det jobb!!! Jag som längtade så till ledigheten å nu e julen över frör denna gång.... Jaja!! det e bara att bryta ihop å komma igen!!! Som Per Elofsson sa!!! hahaha!!!

Å på tisdag åker syrran norröver igen!!! det e lite trist att bo långt ifrån varan!!! det e ju så kul när hon e hemma!!! :o)

Nä Nu ska jag luta mej tillbaka på spikmattan!!!

Ska göra eferätt till nyår jag!!! det blir Tiramisou!!! :o)

Ha en fortsatt trevlig vecka mina blogläsare!!! Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0