Rullrån...

Ja jag tog mej friheten å köpte ett elektroniskt rullrånsjärn idag!
Så ikväll har jag bakat rullrån!!! :O)
Det var kul! å lätt!!! inte alls krånglit!!!

Annars har dagen fortlöpt i jobb å ett ilskt utbrott på en nonchalant människa i det lokala apoteket!!! hon var mycket oförskämd!!!
Sådanna människor gillar jag ej!!! Nog om d!!

Imorse var det -18 grader ute!!! inte så kul att gå morronprommis med hunden men väl när man kom ut var det bitande härligt!!!

Sedan har jag kollat på hem till gården idag med!!! :O) ett sådannt program gillat av mej!!! åsså har jag ju kollat Bonde!! åsså Lejlas jul förståss!!!
Såg att hon gjorde någe gott med mördeg...en slags paj med lingon!!! kanske e värt ett försök!!! kanske till fredag när grannen kommer över å jag ska stå för mat!!!

Imorrn ska jag te docktorn med....e lite rätt för att det kommer att bli blodprov å jag som många andra gillar ju inte sprutor!!! HJÄLP!!!

Men nu ska jag nog ta å sova!!! eller försöka sova!!!

Bilder på rånen kommer en annan dag!!! Godnatt BloggisaR

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Mmm, jag kollade också bonde och Leila i går. Mysigt! :)

Men 18 grader kallt... fyyy!

Kram på dig! Här är det runt noll...

2008-12-11 @ 15:48:42
URL: http://www.camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0