måndagen e över... leve tisdagen...

Haha!!! ja nu e måndagen till ända!! för mej iaf!!!
Sjukt mycket folk idag på jobbet å gud va de handlade!!!! men d tackar vi för!!! jag hoppas att alla kunder får en trevlig nyår med!!! :o)

Jag har sagt till min bäste vän/granne  att om hon inte har annat för sig så kanske vi kan gå å åka pulka imorrn kväll å ta med oss glögg i en termos!!! hahaha!!!
Det är 100 år sedan jag åkte pulka å det skulle va kul!!!
Vi får se vad som händer imorrn då!!! jag jobbar 10-17 imorrn!

Sambon ska åka å köpa en systemkamera tror jag d var imorrn!!! Så kanske han få insperation å göra om små rummen inklusive toan uppe med.... men vi måste ta köket först av alla tror jag eftersom tappeten har losstnat!: på vissa ställen!!! å ovanför skåpen en hel bit!!! skiiiiit kul!!! näe....inte direkt!!

Näe nu ska man kojja tror jag!!! det va inte mycket att se på tv ikväll heller!!!

Godnatt bloggisar!!!

ps.... imorrn ska jag äta ostkrokar å dricka rödvin....en oslagbar kombination.....hahaha!!! det e bara jag som tycker d tror jag!!! .....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0