Lucia!

Idag var det tänkt att jag skulle gå upp å se Lucia på tv...men så blev inte fallet!! fick se en skymt av det på Nyhetsmorgon på tv4 iaf!!
Jag låg å drog mej!!
Sedan klev jag upp vid 09:00 å tog mej kaffe å släppte ut hunden!!! då var det -11!
Sedan blev det räksallad kvar så jag tog d på en macka!!! Mums!!! :O)

Sdan så har jag INTE!!! bakat något idag!!! hihihi!!! dock har jag rullat köttbullar å gjort eget godis!!! ett gammalt recept från pappas farmor!!! sådanna som smälter i munnen!!! :0) De är jättegoda!!! så nu har jag en låda sådanna godingar väl förvarade från sambon......annars har jag inga kvar till jul!!! ;O)

Sedan kom mamma å pappa hit å åt mat!!! å efterrätten räcker ännu den med!!! äppelmördegs kakan!! nu är grannens sambo inne å fikar!!! jag antar att de tycker att det var kul att vi flyttade hit!! eftersom jag alltid har hembakt hemma!!! hon brukar säga att hon skäms när hon buder mej / oss på fika för hon har köpt.....Men jag bryr mej inte!!Det är tanken som räknas tycker jag!!! hembakt eller köpt!

Sedan ska vi kolla Narnia tror jag eller Indiana Jones.... det är väl inte My kind of film om jag ska bestämma...men men!!! han får se så mycket tjej filmer med mej annars!! :O)

Idag såg sambon att AC/DC skulle på Ullevi i sommar så nu vill han åka dit så vi får väl se okm han får tag i biljetter eller ej!! :O)
Mej kvittar det har jag sagt!!! men men man får väl lov att ställa upp.... :O)

Nä ! imorrn ska jag göra rull rån igen!!! å kanske fudge om jag får receptet från jobbar kompisen!!! :O)

Ha det fint!!! på Lucia å allt!!!

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Måste också sätta igång med julmaten... Den här helgen har det varit mycket med begravning, julbord och i morgon tacksägelse i kyrkan för mormor - men då allt är över ska jag sätta igång på allvar jag också.

Kram och trevlig lördagskväll!

2008-12-13 @ 21:40:35
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0