Lööördag!!!

FY!!!

Man får nästan ångest nu när julen är över för denna gång!!! :o(
Men men !!!  Man får ju tänka på att det går mot ljusare tider å så igen!!! så man ska nog inte klaga!! Men jularna var speciella förut!! Mer än det är nu tycker jag!!!

Idag har jag köpt ett par nya vinter skor!!! på Intersport!!! de hade kostat 800- men var nedsatta till 580-så jag slog till!!! de var jättehärliga!!! Huvudsaken d!!!

Sedan har jag å syrran varit å handlat!!! jag ska ha dom på mat idag!!! blir kyckling å mango/curry sås!! Mycket god rätt e det!!! Till efterrätt ska jag göra en tårta med lemoncurd å björnbär!!! Så jag hoppas att den smakar!!! Ska göra en till grannen med!! han har tjatat så om den sedan jag gjorde den i sommras fast då med jordgubbar!!!

Sdan har jag å hunden varit ute å gått en prommis!!! det va så härligt att kunna ha mina stavar med!!! å även hunden!!! i sin lilla sele å med den nya linan som e fäst kring mej så att inte man behöver hålla  kopplet!!! Mycke bra!!! :o)

Nu ska jag ta å göra något!!!! känner mej nästan som jag skulle behöva sova ett tag!!! !Hihihi!!! Min sambo e i östersund med just självaste grannen!!! Grannen skulle iväg dit upp en sväng så de for imorse kring 9tiden!!!

Ha en fortsatt trevlig helg!!! Kram!!!

Kommentarer
Postat av: Camillas lilla blogg

Jaa du, man blir ju alltid så himla hungrig när man kikar in hos dig och läser om allt gott du fixar.

Önskar att du vore min granne, men det har jag skrivit förut...

Kram på dig! Hoppas du får mammas Cultgrejor! =) Min mamma kan aldrig säga nej till mitt "tjat"... hi hi... hoppas din är lika. ;)

2008-12-28 @ 21:09:42
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0