Liite Liiiite anti allt....

Ja d kanske man kan säga!
Har inte köpt klat alla klappar ännu vilken är skit!!! Ligger efter ...men när ska man göra d!?? jobbar ju hela helgen med!!! men jag ska försöka att handla klart iaf....mellan rasterna!!!

Känner mej lite allmännt less!!!
Det är nå knas med diskmarskinen.... så nu få vi säkert köpa ny!!! Å såååå kul såååå kul!!!
Det ska allti bli en massa knas!!!

På måndag ska jag te vc igen å ta nya prover eftersom mitt blodsocker inte va bra .... så jag e inte så glad!!!

Det e så mycket jag vill göra men inget blir gjort..... men men så kan det ju vara ibland!!!

Nu ska jag ta å durcha innan bonden!!!

Ha det bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0