Julkorten är nu skickade....

Kan nu pusta ut....årets julkort är nu skickade !! :O)


Idag har jag jobbat å sedan så har jag mixrat med att ta kort på hunden som årets upplaga av julkort...det var inte det lättaste!! :O)


Sedan har jag ätit ...men var egentligen inge hungrig....men men !!! åt räkröra idag !!! :o)


Annars så ska jag ut å gå med en kompis !! Alltså har jag tagit ledigt fån grytot å allt idag!!! Härligt!!!


Imorrn är jag ledig....den dagen kommer att bestå av nål stick i arm.... Hjälp!!!

Sedan blir det en å annan prommis med hunden sedan ska jag göra rullrån å bjuda pappa på mat hade jag tänkt!!!

Sdan e det full huggning hela veckan!!! lite jobbigt men men.... det e roligt sammtidigt när det e en massa grejjer som ska göras på jobbet innan jul!!!


Igår såg vi en jättebra film!!! Eagel eye.... tror jag den heter!!! superbra var den iaf!!! spännande som tusan!!!


Nu måste jag gå å hänga tvätt!!! inte så kul men nödvändigt!!!


Kanske tar jag med kameran imorrn på min prommis å om jag bakar!!!  så ni få senaste uppdateringen om vad jag pysslar med!!! :O)


Ser att det är många som är inne å kollar min blogg!! :o) vore trevligt om ni lämnade en kommentar med!!! Det är tur att du Camilla  gör det iaf!!!

Kramen bloggisar


Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Kikar bara in en snabbis efter en intensiv dag och önskar LYCKA TILL i morgon!

Kramar!

2008-12-15 @ 22:02:41
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Jennie

Hallå där! Måste bara säga att vi såg oxå Eagle Eye i söndags. Jag tyckte att den var grymt spännande och bra. Vi kanske syns i morgon =)

2008-12-17 @ 15:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0