Gott Nytt År Alla bloggisar!

Ja herregud va fort detta år har gått!!

Från d att vi bestämmde med våra grannar att vi skulle åka till göteborg å till att vi köpte huset....sedan blev det sommar å flyttning... ja d e helt otroligt va fort detta år gått...Lite synd d me!!! ;o)'


Lite bilder från året kommer här:



Blommer hos faster i maj! när vi var i stockholm! (hade ju varit i fjälls med! men hade ingen kamera med!!!...)


Bild nedanför fönstret i göteborg....


Bilder från pariesrhjulet!! Fy vilken hemsk karusell ;0)


Poseidon...


Paddan för inte att glömma :0)


Frozen på en bar!!!


Fotat från bilen på väg hemm!! Högakustenbron!


Avangedsevenfold...


Migrän konserten med maiden! ;o)


På väg hem från stockholm....sambon gasar å grannen styr.... :o/


Uterummet på nyhuset!!!


Utifrån...


Mycket gott!!!


Min fina karraskåpl!!!


Snö...


Alla dessa kakor....

ja man kan hålla på hur länge som hellst.....men men !! ni som läser vet ju hur jag är!! å vad jag gjort!!!
Ett axplock ur mitt 2008.....

Kram på er å hoppas ni alla får ett Gott Nytt 2009!!!!


 


Kommentarer
Postat av: regnbågsmamman

Gott nytt år önskar sillen och T gånger 2!

2008-12-31 @ 15:49:05
URL: http://www.metrobloggen.se/regnbagsmamman
Postat av: C a m i l l a

Gott nytt år!!! Vilka härliga bilder! Har du också en Marimekkogodisskål? :)

Tack för alla goa inlägg hos dig och alla söta kommentarer hos mig!

Nu gör jag årets sista bloggrunda, vi ses med nya friska tag nästa år! Visst känner man lite vemod på nyårsafton - men samtidigt är det så skönt att jul och nyår (snart) är över och det går mot sommar och ljusare tider! :)

Kram och ha en mysig nyårsafton!

2008-12-31 @ 16:49:52
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Jenny

Gott nytt år och allt det där!

2009-01-01 @ 18:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0