GOD JUL!!!!

Nu har jag änteligen slagit in klapparna!!! jag tog en sovmorgon!!!
Så det enda jag har kvar som jag ska slå in e en Whiskey flaska!! sedan e jag klar!!!
Tänkte skicka sambon å köpa smör eftersom han inte sa till att de var slut igår.....

Ska snart ta å hä på lite potatis till slillen!!!  å så..... även gå en sväng med hunden!!!

Hoppas alla ni som läser MIN blogg får en riktigt trevlig jul helg!!! det ska jag försöka få!!!!!

KRam!!! :o) Å god jul!!!!

Vill tipsa om ett youtube klipp...  Inte bara glögg......Med galenskaparna!!!!! :o)


Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

God jul! Hoppas er julafton var mysig, med god mat och fina julklappar. :)

Kram kram!

2008-12-25 @ 08:18:32
URL: http://www.camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0