Fredagen den 12/12-08

Japp!!! så e den snart till ända!!!
Har jobbat idag å nu håller jag på att förbereda för middag med grannen!

Förrätt: toast med hemmagjord räksallad med ärtor å dill!!! Mums!! :0)

Varmrätt: Laxbakelser med potatismos som grattinerats i ugnen å en pepparsås med cremfraich! Mums :O)

Efterrätt: mördegsäppelpaj med glass!! =0)

Hoppas att detta ska gå hem nudå!!!  Laxbakelserna är ljuvligt goda!!! nu längtas jag till middagen vill jag lova!!!

Idag har det snöat!!! å det snöar ännu!!!

Imorrn ska jag upp i ottan å kolla på Lucia på tv!!! det brukar va mysigt! synd bara att det inte visar barn istför vuxna....

Jaja!! nu måste jag fortsätta!!! gästen kommer ju halv sju!!!

Kramen bloggisar!

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Mmm, jag önskar hela tiden att jag bodde närmare dig. :) Menyn låter otroligt god!

Hoppas ni får en mysig kväll!

Kram!

2008-12-12 @ 19:33:31
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0