Bilder....

Här kommer lite bilder vad jag har sysslat med dessa dagar samt idag!!!
Har varit slö som bara den så jag har bara gjort karra....ska göra en sats med  pappas karra sedan efter jag bloggat klart detta inlägg!!
Annars har jag sutit å kollat vinterstudion bara ......ganska skönt det med!! varit en sväng med hunden med!!

Hålltillgodo!!! :0)


Sibyllakakor!


Mitt elektroniska rullråns järn + smet!


Några rullrån.....


Mördegs äppelpajen....godare än vad den såg ut :0)


Med en klick glass vart den god!!! ... are!! ;0)


morgon vid tvn....


Min supersmarriga frukost!! toast med sallad å hemgjord räkröra!!! :o)


Fudge odelad.....


Fudge uppdelad å klar!!! står nu fint i en låda i kylskåpet!!! :o)

Hoppas att ala har haft en fin dag å helg iaf....känner mej lite risig....hoppas man inte blir sjuk eller dyligt nu!!

Kramen


Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Hjälp vad mycket goda grejor!!! Det där rullrånsgrejset såg avancerat ut, men snyggt blev det verkligen!

Jag önskar och önskar och önskar att jag hade din energi och ork då det gällde att baka. Jag skulle nöja mig med en tiondel och ändå känna mig helt nöjd. Din sambo måste vara en väldigt lycklig man.

Kramar!

2008-12-14 @ 18:57:49
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0