3dagar kvar.....

På detta år är det!
Kanske åker dit att jobba på nyårsafton men det gör inte så mycket! det är till 3 isf!

Idag har jag inte gjort så mycket! har hunnit bädda å städat undan lite, ringt vetrinären ang hunden! så vi har fått en tid! det är tabletterna som ska kollas upp igen!!! var 3dje månad om det är ok!

Sedan skulle jag vilja vara helt klar med övervåningen!!! vilket vi inte är...det är 2st små rum som inte är klara!!! vilket vi inte kommer att bli heller ännu...om man ska byta tapet å så! ska försöka plocka i årdning där i helgen så kanske man får till det en aning!!! :o)

Annars så e det slött i huset idag!! samon e ledig denna vcka med!!! LYX!!!! han har suttit å grämt sig över en kamera som var slut!!! :o) Som han hade sett å idag skulle han slå till men så blev ikke fallet!!! men det finns ju flera andra sådanna!! att köpa men inte för det priset!!!

Såg även att jag stavat Tiramisu fel i förra innläg.  Jag har en förmåga att stava allt fel.... men jag hoppas att ni fattar vad jag menar ändå!!! :o)

Idag är det kallt här -15 grader....så änn har inte jag å hunden varit på någon prommis!!!

Nä nu ska jag rycka upp mej!!! bärjar ju snart att jobba med!!!!

Hoppas ni får det bra idag!!! Kram!!!



Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Jag jobbar nyårsdagen förmiddag... suck! Vad skönt det vore ibland med ett "vanligt" måndag-fredagjobb... även om jag nog skulle tröttna på det i längden.

Kram!

2008-12-29 @ 16:19:00
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0