2:a advent!

Ja det går undan! dagarn a bara flyger iväg!

Men nu e det snart klart på övervåningen iaf!!! det känns ju bra!! det ska bara upp lite gardiner å så!!! men annars e det klart! i det stora allrummet!!! :O)

Annars så har man jobbat å jobbat!!

Igår bakade jag bisqvier, sibyllakakor, bregottkakor.....
Idag har jag gjort saffrans kaka, havre/kokoskakor åsså har jag gjort köttbullar!!!

Så ikväll kanske jag ska ut å gå med grannen!!! härligt eftersom jag inte varit ute på hela dagen!!! sambon gick med hunden!!! :O)

Vi ska bli bjuden på mat med!!! mamma å pappa!! härligt !!! vi blev ju bjuden på mat igår med!! hos grannen!! på fest!!! det var riktigt kul! men tur att man vet när det e dags att ta sista glaset å kan va fräch dagen efter med!!! LOvely!!

Nu ska jag göra någe annat!!! vi höres bloggisar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0