Utkast: Lite bilder ...

Lite bilder från helgen......


 Mycket god glass!!!! i love it!!! choklad fiskar i var det med!!! MUMMA!!!

 Här kommer nästa sort som jag provade!!! det var typ kakbitar i !!! mumms!!! ska man kosta på sig någe extra så är Ben & Jerry värda alla slantar!! det vill jag säga!!! :o)

 Tagen från bilen!!! inte så kul men ändock!!! en bild!! hihihi

 Detta kuddfodral hittade jag till min hund!! ;o) tyckte att han var lik fåret på bilden!! hihihi

 Hår grejer å duchcrem kan man aldrig få för mycket av!!! ;o)

 Hello Kitty huvtröja å sockar!! hahaha

 Min STORA popcorn skål å min  lilla söta godis sockerskål!!!

 Sängkläder....

 Mina fina gardiner...som inte ser så värst fina ut där d ligger.....

 Min söta ängel!!! en ljuslyckta!!! som passar bra i köket nu!!!!

Ja där var d jag hade handlat i umeå!!! idag har det inte hänt så mycket kul!!! har haft ont i mitt huvud! bjöd mamma å pappa på middag! det blev råkostsallad å gratinerade grova mackor med pesto å mozarella!!! å till efterrätt blev det en svartvinbärs paj!! skördade i trädgården för

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

2008-08-13 @ 08:15:07
URL: http://ca
Postat av: C a m i l l a

Vad mycket kul shopping! :) De där två glassarna har jag inte provat, men de lät ju goda båda två. =) Ben & Jerrys är tyvärr gravt vanebildande.

Kram och ha en fin dag!

2008-08-13 @ 08:16:11
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: C a m i l l a

Lillkakan: Nä, har ni krångel med er dator??? Vad tråkigt!

Men du, det där med pengar på ICA-kortet känner jag igen. En dag precis då lönen kom, kikade jag på internet och såg att summan kommit in på ICA-kortet, men sedan då jag skulle handla fanns det inte.. Pinsamt! Tur nog hade jag VISA-kortet med som jag kunde använda, annars hade det ju varit hemskt!

Stackars dig, som fick bli utlöst... Kram!

2008-08-14 @ 15:43:06
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: C a m i l l a

Var har du tagit vääägen?

Kram!

2008-08-16 @ 22:36:01
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0