Söndagen här var.....

Ganska seg å trökig....hihihi
Ja den var det faktiskt!!! jag har varit med om roligare!!! sambon jobbade så jag har varit själv förutom att jag har varit över hos mamma å pappa och att jag å hunden var ute på prommisar!

Idag har vi även möblerat matrummet så det e klart! det blev riktigt bra!!! är nöjd med resultatet!!!

Har kollat på dokumentären på svt om kulstötaren och diskuskastaren Stefan Färnholm! den var bra gjord tycker jag! gillar dokumentärer!! så sådanna kan det ha mera om tycker jag!!

På fredag börjar os!!!! Jippie !!! det är kul att följa med å kolla på sändningarna tycker jag!!! Men det är synd att dom är lite sent på kvällen antar jag!! eftersom det är i peking..... Men men ! det visar säkert repriser å så ändå!!

Hoppas att våran fläktkåpa kommer till veckan!!! annars blir jag lite sur!!! vi fick den ju i veckan men dom hade ju skickat fel.... det är typiskt oss!!! att det alltid ska krångla!!! det är i alla fall en vit fläktkåpa....hade en rostfi förut men nu ville vi ha en vit så så var det med det!!! :o)

Nu är himmelen alldeles rosa här....där vi bor på vår baksda så går solen ner....ska försöka att ta kort någon gång innan det blir vinter så får ni se vad fint det är!!!  Måste fota lite tapeter å så med!!! så ni får se hur vi har det i vårat krypin!!!.....

Min kära granne var in på fika förut så vi satt å surra å drack kaffe nu i kväll!! det är trevligt att det är god sammanhållning här !!

Konstig dag å ännu konstigare inlägg blev detta men men..... hoppas ni har en trevlig måndag i morrn...ska försöka att ha det jag med!!! Tjing!!

Kommentarer
Postat av: cillen

Jasså, ni har flyttat nu?! Du får lägga ut lite bilder så att man får se! Vi åker upp till Hälsingland imorrn men kommer tyvärr inte hem. Mamma och pappa ska hyra en stuga i Sundsvall ch så ses vi där. Men nästa gång jag gör ett Bollstabesök så måste jag få se hur ni har det. Jag och Therese är fett avundsjuka på ert hus!

2008-08-03 @ 22:22:23
Postat av: Camilla

Jag är så himla nyfiken på bilder. Försök hitta den där jäkla sladden till kameran snart. :)

Jag längtar också till OS börjar, då har t o m jag tålamod att sitta framför TV:n, som jag inte har annars om kvällarna.

Hoppas måndagen blir bra!

Kramar!

2008-08-04 @ 07:51:40
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0