Min söndag oxå lite bilder dårå.....

Måste börja med dessa!!! mycket goda karameller....dyra men goda!!! rekomenderas!!!  Mycket lakrits smak med!!!



                                   
Min blåbärs cheese cake som jag bjöd grannarna på förra lördagen.....fick komma med denna dag ist :O) MYcket god är denna som har vit choklad i sig med!!! ska d va så ska d va!!! ;O)


                                 
Här kommer lite bilder på grannens kattungar.....här med katten Gustav.....det är vad jag kallar honom :O)


                                                               
Söta är dom....vill ha en men ändå inte ;O) jag har ju min hund....som är som en katt med!!! vill sitta i knät å så........

 Mina skor!!! dom var riktigt härliga...men kanske inte d snyggaste som ögat skådat.... ;O) men för att bara kosta 84;50- så vad är det att tjata om ..... nu bor dom i skohyllan hos mej!!! :O)

                                
              Min fina orkidee som jag fick av mamma å pappa!! från cult design med!!! fin var den iaf!!!  :O)

Tv rummet   med nya tvn å tv bänken från ikea, ursäkta den otroligt svarta pricken i bilden....men det är ju min mobil vi pratar om.... som jag har kastat i golvet otaliga gånger när jag blivit förbannad.... hahaha....eller buhuhuhuhu...... ;O)

 Här kommer en bild på bokhyllan med....... 
                                                                                                                                      MEN.... jag ska fortsätta att fylla                        
                                                                                                                                      på den med filmer å mera böcker :O) har ju
                                                                                                                                      mera uppe på vinden.....
                            
Har faktiskt suttit å druckit världens godaste rödvin på altanen i värmen  i eftermiddag när jag kom hem!!! ;O) rekomenderas mycket varmt!!! jag tog ett glas igår med!!! Prova ni med!!! gott är det jag lovar!!!

 Har suttit å kollat i denna tidning med!!!

 Bilden talar för sig själv....solnedgång..........

Japp!!!! där har vi lite bilder på vad jag har gjort i helgen.....idag har jag ju inventerat 10-15 å de mina vänner är ju dubbel timmar :O) så vi fick allt 10 st timmar ist för 5 !!! hahahahaha!!!! me werry happy!!!! :O))
Annars har jag å sambon varit nere hos mamma å pappa å ätit stek å sås!!! mumma mumms å sedan potatis förståss!!!
Nu håller sambon på att sätta in värmepumpen med vår kompis som har en firma som håller på med sådant!!! så jag hoppas att vi får lite värme i huset med!!!
När jag väl komm hem efter middagen så gick jag en sväng med hunden å sedan så har jag suttit på altanen å avnjutit ett litet glas vin å kollat tidning!!! en härlig stund var det!! det kan jag lova att det var!!!

Grannarnas ungar ha varit ute å lekt å hängt som apor i träd  med!!! :O) de har varit kul att kolla på!!! hahaha

Nu borras det å sågas det för fläkten!!! själv ska jag slå ner arslet i soffan å kolla tv!!!!

Ha en trevlig vecka nu bloggisar!!! vi höres imorrn!!!! CIAO!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0