Här kommer lite bilder...

kök kök

kök2kök

font tapet i hall fond i hallen

fond å panel Vit panel  å fonden....hallen

sovrum Sovrummet

fond sovrumfonden i sovrummet

 Tv rum

 tv rum...sambon i soffan ....hahaha

alta ute rummet

hund  Min hund i den nya sovkudden

hundsäng Ja det står det på den....hihihi

matrum Matrum lite svårt att fota....

fjärilar Fjärilar vid bron....

fjäril Igen....

 Ingången....

bi vädersnurra jag fått av grannen :O) COOL  tycker jag :O)

bakis altanen igen...

utsikt vy...eller vad det heter...från baksidan

frqmmis husets front :o)

prommis jag å hunden på prommis...

m Många M skyltar på vår väg :o)

å Och en å som ringlar fram!

väg Hunden på språng på vägen !

ich Jag å Cliff ! ser inte riktigt klok ut!! men det har kliat i ögona idag så jag fick ta bort sminket !!! hihihi

icåynd Igen!

ha Detta kan man oxå stöta på!

omsprungen & en äldre dam som sprang om oss....hahaha ja men vi hade lite problem...vi fotade ju så mycket!! tror Hunden blev förvånad me!! när vi blev omsprungen!!! men vi gick ju!!! :o)

Ja se där ...fick ni en liten inblick i mitt liv!!! kanske inte så intressant men ändock ganska normalt!!! hihihi!!!

Imorrn är jag ledig! ska bli härligt!! men ska klippa gräs å åka på tippen med lite granna...är inte klar än med renoveringen så jag få fota mera sedan!!!

Tjing

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej och vad kul att se alla foton! :) Jättekul att se vem du är också, att få ett ansikte bakom bloggen. Himla snygga fondtapeter och smakfullt inrett! Där skulle jag trivas som fisken i vattnet!

Självklart var vovven supersöt - och vilken lyxig liggkudde/puff han fått!

Kram och ha en fin dag!

2008-08-05 @ 10:50:55
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Catrin

Härligt att se!..

Mer av detta...Bilder is the Shit!

Go Gabbi, Go Gabbi

2008-08-07 @ 16:26:21
Postat av: Regnbågsmamman

Vilken skillnad jämfört med när vi hälsade på! Vi är, som sagt, grymt avundsjuka!

2008-08-07 @ 20:44:44
URL: http://www.metrobloggen.se/regnbagsmamman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0