En ny vecka är här!

Ja!!! en ny måndag har nästan gjort sitt!!
Har handlat en ny spis idag!! så nu e man 6000-kr fattigare....men men tänk vad mycket gott bröd jag kan göra!!! ;O)

Kan inte visa några bilder idag eftersom det krånglar lite! men men...jag visar allt jag handlat å Ben & jerry glassen jag har ätit!!! ;O) dom var ju bara sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå goda!!! min nya last!!! men här där vi bor så finns dom ej! så jag får hälsa på syster mera!!! hihihihihi

Idag har jag jobbat med! nu är man inne i sin vanliga trall!!!
Motionen har jag börjag komma igång med oxå!! var ute på en prommis igår !!! härligt!!! fast jag hade på mig för mycket kläder......

Imorrn skulle jag varit ledig men jag jobbar ändå!!! det är bra att ta på sig lite mera ibland me!!! jag jobbar bara till 14:00 så jag tror det ska gå bra!!!

Ska kanske ta å plocka lite svartvinbär å göra en kaka imorrn!!! ska även bjuda mina kära föräldrar på mat hade jag tänkt!! Det ska bli grillad toast med pesto å mozarella å en härlig sallad!!! vego blir det!!! mumms mumms!!!

Vi har även köpt en ny tv !! en plattis som kommer om någon dag bara!!! pappa å mamma köpte en likadan!!! hahaha!!! hoppas att vi får den innan helgen!!! å jag VILL ha vår fläckt med som vi har väntat på i 2 veckor tack vare att det hade skickat fel först så den felande har vi hemma!!!! TJOHO!!!! ;o(

Nu ska jag gå å kolla tv!!! kanske någe os sammandrag!!!! Å grattis till grann komunen som fick os silver!!!!

Cioa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0