Bonat golv å klippt ner buskar!

Ja ...det kan man ju oxå göra en lördag som denna.....men fint blev golvet iaf!!! men jag är inte klar med buskarna ännu!!!
Dom som bott här innan hade ju inte höllt efter dom speciellt bra.....så det var mest gammla kvistar i dom så idag har jag varit framme med en sekatör ( stavas det så..)
Åt middag idag hos mamma och pappa det blev tacos å till efterrätt en JÄTTEGOD pecannöts paj!!! mumms mumms!!!

Igår var jag till min granne å drack frozen strawberry margaritas!!! mumms mumms å sedan blev det cider...eller bacardi lime! det var kul att sitta å surra ett tag!!! hihihi!!

Imorgon ska jag väl fortsätta att grejja ute om det är väder!!! hoppas att det är fint väder !!! det är liksom så mycket roligare då!!!

Nu ska jag med min bacardi tropicol invänta cold case å kolla las vegas!!!

Över ut från mej!!!! hoppas att ni haft en bra lördag!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men så trevlig, har ni redan blivit inbjuden på favoritdrinken hos grannen? Det låter som om du kommer att trivas alldeles utmärkt på den där gatan. =)

Och pecannötspaj... hur gott lät inte det?

Kram och hoppas att söndagen blir bra! Här regnar det massor, men jag sitter på jobbet så det gör inte mig så mycket. Annars hade det varit en perfekt innepysslardag i dag. =)

Kram!

2008-08-03 @ 07:49:17
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0