Uggla!!! ja du e kul!!!!

JA!!! d har jag gjort!!! jag har handlat nya gardiner till sovrummet....ganska tråkigt men endå!!! d var fina å det e ju huvudsakern!!! å det var inte panelisar heller!!!
Annars har jag varit ute å sedan har jag kollat travet!!! jaghar inte gjort ett dugg idag...varken putsat fönster eller bakat....jag skäms!!!
Imorrn tar jag nya tag!!! då jäklar!!!! hahaha!!! hoppas jag iaf!!! då bli d andra bullar seru!!!

Ska prova att baka muffins nu då!! eller så blir det en socker kaka!! med någon härlig glasyr!!! ska göra en variant på chilin innan den går ur kylskåpet e det tänkt!!! hahaha!!!

Nu har vi sett ett hus oxå!!! d e ju helt otroligt att man bara sådr kan tänka sig att flytta....men men !! jag trivs bra här å när man snart har renoverat klart så hittar man nya objekt!!! lite surt e det allt!!! men men !!! d blir nog ingen deal...eller???

I helgen kommer det folk hit!!! min faster å hennes karl! kommer å sedan ska mamma å pappa komma hit å syrran me...måste ju prova å baka någe extra gott då !!! så man har att bjuda på!!!
Åsså blir det mat med!! lax å pressad potatis hade jag tänkt!!!

Vi ska ner och hälsa på min faster när det e elitloppet...hade inte tänkt att åkt iår men jag e så  sugen på att fara så nu ska vi åka!!! vi e så välkommen så!!! så det blir en liten semester tripp dit me då!!! ;O)

Är det någon som ser -vart fan e mitt band??? jag holler på att garva ihjäl mej åt uggla!!! han e ju skit kul!! N har jag oxå börjat....osch osch osch osch  när jag äter!!! hahaha!!! den serien e bäst på tvn nu!!!

Nu ska jag kolla vad sambon gör!!! bajjbajj!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0