trött, trött, trött....

Ja herregud vad jag e trött!!! jag fick ju jobba idag så det blev inget gjort här hemma.....imorrse ville jag inte kliva upp...fattar inte att man e så jädra trött!!! vårtrötthet kallas d...men jag brukar vara pigg på morrgon iaf!!! men dendagen kommer förhoppnings vis me.... :O)

 går när jag skulle pallra mej i säng undrade smabon om jag verkligen skulle gå å sova...-JAAA d ska jag ( kl va kvart över 22!!) -D tror jag inte att du sk sa han åt mej...det visade sig att vh1 visade en metallica konsert sedan isommar...rock in rio tro jag att det va!!!! men vi hann bara se några låtar..det va lite synd!! men fyyy faen va bra dom e!!!! I LÖVE dom!!! längtas tills skivan kommer !!!!!!!

Såg även att jag hade fått mina grejjer som jag beställt!!! d jag skulle få av min sambo som födelsedags present!!!! mina muffin mormar.. ska hämta ut paketer imorrn...för att jag orkar inte idag...inte ens bakning kan pigga upp mej för tillfället!!! hahahahaha!!!

Idag har jag plockat varor å beställt hem nya.....å varit i kassan...så det har inte hänt någe speciellt idag med andra ord!!!

Imorrn e det sista april!!!!  me brasa å allt!!!! men jag ska nog inte gå på någon sådann...jag jobbar hela dagen...8-19 imorrn!!!  Det är bättre att dom med barn få gå på den tycker jag å att jag får jobba ;O)

Nu ska vi gå en sväng med russelltussell innan jag hoppar i durchen!!!  BajjBAJJ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0