start spreading the news.......

Men tjabba!!! nu e man tebax igen efter en fjälls semester!! va borta en vecka!!! det var härligt!! jag passade på att bli förkyld me å fick en släng av magsjuka...hahaha men man överlever det mesta lixsom!!!


Snart ska man jobba igen...det känns bra!!! man saknar jobbet när man e ledig å vill ha semester när man jobbar..men men...så e man lixsom!!!


Jag tog å ryckte min lilla hund så nu e han som en liten mager hund!!! han e ju inte mager..men han har ju annars så lång påls så när man ryckt honom blir han nästan som en valp!! :O)


Imorrn ska man ut å gå igen!! hoppas att det blir bra väder...ska städa lite me osså ska jag tvätta å sedan ska vi hälsa på några kompisar som ha vaktat vårat hus...ska dit me chees caken!! som jag har lovat!!! d tycker att den e super god!!! d e den me!!! mumma!!!! ;O)

I fjällerna va pappa å *P* ute å fiskade...mamma å jag blev kvar i stugan men va ute ändå!!! d fick jätte mycket fisk!!! d hade även fått släppt tillbaka en massa små firrar me!!! såhär mycket fiska har vi inte komit hem me!!

I torsdags var d nicklas mat på tvn...där var han i new yourk å åt cupcakes...nu vill syrran åka dit å p e ju inte sen han heller så d lutar åt att vi kanske åker dit i en vecka eller så!!! det skulle vara skiiit kul att åka dit!! det finns ju jättemycket att kolla på!!
P sa att vi fick väl i sådanna fall åka på en solsemester me...hahaha!!! ja vi få se vart d hammnar åt...men usa lutar det åt iaf!!! :O)
image41 d sa vi ju förra året me...men då blev d kreta!!! men på tisdag eller onsdag ska ju när å fjärran åka dit!! d måste man se......BAJJBAJJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0