planering pågår!!! :O)

Hoppas att allt går vägen nu!! vi tjejer i jobbet ska ha en liten fest nästa lördag om allt gåpr som planerat!!! :O) vi ska ut å äta å bowla å karaoka!!! hahaha!! hoppas bara att detta blir av!! så det inte blir något som rinner ut i sanden!!
Ja idag e jag ledig!! sedan jobbar jag 10 dagar i rad!!!  jippie......eller jag vill ha lite semester!!! hahaha men men d går nog bra!!
I går på jobbet gjorde jag mat för brinnande livet...flygande jacob, pasta carbonara, skinkgratäng med chili tomater, vegetariska lasagne...mm... åsså sallader i massor....tiden flög i väg !!! sedan var jag hos frissan!!! ILÖVE it!!! lite längre hår runt om å sedan så e det uppklippt på huvve...jag älskar denna frizz!!! :O)

Sedan i går kväll såg vi 27 dresses!!! jag tyckte att den var jättebra!!! men min sambo tyckte typ endast en sen var kul i filmen!! men det e en perfekt film för mej!!!

igår till middag gjorde jag oxå vegetarisk lasagne!!! mumms!!! jag gjorde mycket mat så mamma å pappa oxå fick äta åsså blev det kvar så jag har ätit idag å ska ta me mej imorn på jobbet!!! jag jobbar 8-19...så det e bra  att ha med sig något att äta på!!!

Idag ska vi äta mos & fläsk!!! å stekt lök!!! GÖTT!!!

Vi har faktiskt gjort nån nytta idag me...vi gick en sväng med el hundo!! men det e inte kul väder ute nu...mer höst änn vår!!! hoppas att det blir bättre väder snart...i helgen visade d fulväder i går...å i dagens tidning var det bra väder...jag e ganska så sur ver d!!! :O)

Nä nu hoppas jag att vi får i hop ett gäng te nästa lördag å att vi få komma ut lite me jobbet!!! :O)

Bajjbajj!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0