Planering = klar!!

För våra personal fest!! tåm chefen e me på noterna!!! hahaha!! å respektive fick följa!!!  d ska bli  super duper kul!!! hahaha!!! å svampbob me man ska gå!!! vi e såååå lyckliga att d oxå ska me!!! :O)

Annars har man jobbat på som bara den idag......  sedan när jag kom hem gjorde jag en hemma gjord pizza!!! mycket god sådan...med salami å skinka tomater oliver...mumms mumms!!!

Nu kollar jag på vad bli d för mat?? han e ju sååå jädra cool!!! per morberg!!! hahaha!!!

Idag har jag spelat guitar hero!!! d e ju skiit kul!!! kul så inn i hvetet!!! :O) men jag har spelat en version på datorn...den riktiga kommer imorrn!!! med gitarr å allt!!! hahaha!!!

Varför e det så många unga människor som röker...d som inte ens är myndiga står ju å blossa i varenda hörn...fattar inte d riktigt!!! äcklit e det me....att dom inte fattar vilka följder d kan ha med sig!!! MEN  d e väll coolt tycker d...men d e tragist!!!! :O/

Imorrn ska jag göra en planka på jobbet...en planka ed frukter å skinka å en massa annat!!! en sk exotisk planka!!! för 16 pers så man har d  man gör!!

nu ringer telefonen...syster är i den!!! bajjbajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0