Med bild och allt......

287449-30 (300w x 225h) Mina Lime / chili muffins.....äntligen har jag bakat dom!!!

Bilden kanske inte e den bästa....men nu har jag iaf lagt ut en bild....väntar på min a snygga muffins formar me!!! dessa va ju inte direkt kula!!! :O)

Jag har även hunnit med att putsa fönster idag... sovrummet med nya gardiner jag köpte igår....åsså köksfönstret!!! nu e dom tagna iaf!!! halleeeeeelulja....hahahaha!!!

Igår kväll satt vi å kolla körslaget på tv!!! d tycker jag e ganska kul att kolla på!!! tycker lag canes e bäst!!!! d väljer så coola låtar !! men brolle å lotta e bra me!!! d e dom bästa som e kvar nu!!!

Satt även å spelader guitar hero igår å jag har kommit till the devil på medium....d e jäkligt svårt!!!! jag har gjort längre änn sambon så lite stolt e jag allt!!! Hahahahaha!!!

Jag har glömt att medela att jag åt cheddar popcorn i fredags...men d var inte cheddar fast d stod d på påsen....d va vanliga salta...hur kul blev d!!! jag som hade längtas så till dom!!!

Nu ska jag å hunden gå ut på en lång prommis!!! han har legat å varit sur ett bra tag!!! så nu ska vi ut i solen...så länge den e kvar vill säga!!! ha de bra!!! bajjbajj!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0