Majbrasor!!! men inte här!!!

sista april......så var denna månad slut!!! men det går mot varmare tider d känns ju helt ok!!!
Det blev ingen brasa för mej...jag jobbade till 19:15 å sedan for vi till en kompis en snabb sväng...sedan for vi hem te mamma å pappa!!! syrran har ju kommite hem!!! så vi satt där å kollade på majbrasa i från ulvön!! det va ju riktigt trevligt ...men jag å folkmusik går inte ihop....men men...bara å bita ihop!!! :O)

Läste i tidningen att Robbie ( på tal om musik...) williams skaffat ny brutta!!! tycker lite synd om han ja....han verkar ha otur i dt mesta!!! men d e nog lite så att va känd...att man inte kan lita på någon och om d e  ute efter att man e känd å pengarna bara??? urch å fy!!! det vill man ju inte!!! men jag hoppas att han åker på turne igen någon gång...det va ju så kul!!! Good luck to robbie!!!

Näe nu känns det verkligen som om jag ska ta en cider!!! ;O) nu e det helg för ikväll å i morrn!!! happy första maj!!! Skål å tack!!! ;O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0