Grannens envisa katt!!!

Men toodeloo!!!

Ja idag har man jobbat mera än vad jag skulle göra... det var en på jobbet som skulle operera foten så jag ryckte in!! mera pengar att shoppa för i götet lixsom!!! :O)
Imorrn bär det av te stan med jobbet!!! vi ska hämta lite insperation!!! det ska bli kul!!!
Nog tjatat om jobbet..fast d känns som jag inte gjort mycket mera än de de hära dagarna!!! :O)

Jag har iaf hunnit med att ta en kvällsprommis med my dog!!! å grannens katt e inte sen att följa me...men d går ju inte såå bra lixsom...min hund ska ta katten..men inte äta upp den eller så...utan han ska leka me den...vilket inte den vill...så katten reser ragg å går med....gu va jobbit!!! den e egenteligen en innekatt me...d har hälsat på varandra förut i vintras när vi var ute å skottade snö...då kom den me..å då fick d hälsa på varann...men speciellt rädd e jag att den ska komma in när man har dörren öppen på sommaren...det blir inte lika kul då e jag rädd för....!!!

Nu har det börjat att ploppa upp blommpor i mitt as till rabatt...jag ska försöka göra iårdni ng den så den blir lite finare när tjälen hargått ur backen!!!
Jag hade börjat så bra att sätta plattor emellan gruset å rabatten...mina första 5 står jättebra där ännu men min sambo var inte lika händig...de plattor han satt dit har lixsom börjat röra på sig å ser fallfärdiga ut....så man fr göra det någon dag frammöver!!! för så här vill jag inte ha d !!! ;O)

Nu håller jag på att tvätta lite kläder så att man får d bort gjort...att det kan vara så jobbit att tvätta lixzom...det sköter sig självt jag vet d...men det e d å hänga upp!!! jag hatar verkligen d!!! tänlk om 100 år kanske d finns!!! men vad har man för nytta av den då???

Nu ska jag spela guitar hero....hahaha!!! bajjbajj!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0