Då blir d......

Snart!! Lördag hela veckan, lördag hela veckan ,lördag hela veckan lååååååånnnnnggggg!!!! :O)
Ja idag har man faktiskt gjort helg!! d känns lite härligt!!!
D har tåm sopat gatan idag så man kanske måste puts fönstren eller någe sådant!!! men ikväll ska jag slappa!!! åsså ska jag ta å äta cheddar popcorn å dricka en cider!!! tycker att jag e välförtjänt av d!!!

Nu sitter min sambo å svär över guitar hero.....hahaha!!!! han har kommit på när man ska spela med 4 pluttar.... an blir så irriterad när d går dåligt !!! ibland går det bättre för mig å det gör att han blir ännu surare!!! ;O)

Jag har bestämt mig för att jag ska ta å baka imorrn....men vad det blir vet jag ej!! men d lutar åt en paj å kanske muffins!!  för jag e sugen på att gjöra muffins med grön glacyr....ska försöka fota isf!!!

Idag har jag jobbat!!! jag har bjudit på mat....d var paellja....d va ingen höjdare tycker jag!!!! men d va många som åt ändå!!! :O) så d måste ha tyckt att d va gott iaf!!!

Vi har även hunnat ta våran runda me!!! med hunden!!! d va ganska kallt tyckte jag!!! ;O)

Imorrn ska jag följa med mamma å pappa med te stan tror jag!!! få väll se om jag hittar någe!!! jag har ju ett tillgodo oxå!!!

nu sk ajag ta en xcider= spring!!! mycket god!!!! bajjbajj!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0