19grader varmt!!

image32  Ja d e äntligen vår!!!! fast kallt i luften ändå!!! alla barn går i tröja å kort byxor....men d e bara att locka förkylningen på sig tycker jag....det känns att d fortfarande e tjäle i backen....så jag behåller kläderna på ett tag till ja!!! :O)

Snart fyller jag år me....d e allti svårt att önska sig något för jag kan komma på en hel hög me grejjer när jag inte fyller år eller innan jul....men nu vette tusan....min sambo undrade! jag kom på att jag ville ha wii fitness! eller vad d heter...d verkar kul!!! jag skulle vilja ha ett rum med bara sådanna grejjer för alla dessa grejjer tar en massa plats!!! typ plats man inte har!! :O)
Det e olika tv spel å alla dessa grejjer till ...d ska va gitarrer....å dosor...åsså spelkonsoller....ett extra rum skulle va bra!!! lekrummet för vuxna!! :O)

Idag blir det kassler grattäng för min hjärna orkar inte hitta på någe mera idag...jag har tillbringat dagen åt att göra sallader på jobbet!!! matvete/kyckling! trodde inte att den skulle gå åt men den tog slut först av alla!!! :O) d e bra at kunderna börjar att uppskatta nyttigare grejjer med!!!  skinka/ost å ris....åsså vegetarisk med fetaost!!  sedan blev det pasta carbonara med!!! d e allti uppskattat såhär på måndagen!!! när d står å inte vet vad d ska handla för någe!!!

Imorrn e jag ledig om d inte ringer ut mej förståss.....hoppas att det e bra väder i sådanna fall ska jag ta å klippa lite buskar åsså ska jag tvätta trallen !!! den har blevit skitig i vinter så den behöver rengöras!!!
kanske man kan ta några fönster till me...få se hur mycket jag gör!

Idag ska jag försöka baka hallon kaka!! jag har hallon i kylskåpet så d e bäst att man gör något med dom!!!
Nä nu kallar middagen ...sedan blir det prommis med hunden...åsså måste jag hänga tvätt...allti lika kul... :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0