What about Brian??

Tjena!!

Ja jag vet att jag tjatar....men d programmet e d bästa jag sett på länge!!! :D jag sitter som klistrad.......Hjälp faktiskt!!! missade idol me....men men ...

I dag har jag jobbat!!! fattar inte att det e fredag imorrn....veckorna går ju såååå jäkla fort!!!  sedan har jag gått en liten sväng idag med min vovve!!! d blåste sååå förbaskat å jag har huvve värk!!

Imorrn ska man jobba å sedan blir det båtfärd med jobbet!!! d kan bli flipp å de kan bli flopp....nu känner jag mej mest för att lägga mig ner å sova!!!

Min sambo jobbar helg så jag ska nog kanske plocka in lite bär hos ma&pa åsså ska jag försöka hälsa på farmor me!!! jag vill köpa vin me!!! drack ju ett sånt gott förra helgen :D

Nu ska jag sova!!! GNAJT på er

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ta det lugnt på båten i kväll så du inte ramlar över bord =) Är det Maddes schema du ska gå på el? Ha det så skoj i dag och resten av helgen!

2007-09-07 @ 09:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0