Träning på HÖG nivå!

Tja!!

Idag har jag hunnit med mycket!!! gått prommisar med hunden åsså har jag tvättat köks fönstret å tvättat kläder!! lagat matlådor för hela veckan som man har på jobbet!!  det blev grönsaker i szechuan å curry banan å grönsaker! med bulgur ris!! mycket gott!!! så nu har man för hela veckan!! mycke bra tänkt av mig där!!!!

Om ett tag ska jag å en kompis ut å träna igen!! efter vårat lilla avbrott i träningen så ska vi ta upp den igen!! känns mycket bra!!! nu JÄKLAR ska jag börja hurta igen!! man få väll varva å gå,jogga å köra backe intervaller kanske!!?? man får träna intervaller typ 2ggr i veckan som mangjorde med hästarna!!!  Å äta sunt!!!

Har kollat lite på friidrotten nu!! Donald thomas e min nya favvo!!! han va ju nära rekord me!! kul att holm blev 2a å thörnblad blev 3a!!

Snart börjar travet med!! d ska jag kolla på!! efter jag tränat ska jag värma te å kolla tv tror jag om det är någe bra där!! å imorrn e d back to work igen!! känns kul att vara bland folk igen!! fast man saknar stranden å värmen å maten!!! MUMS MUMS MUMS!!

Nån helg framöver ska vi på bio å ut å äta med några kompisar tror jag!! få se om det går någon bra film!! åsså fyller p år snart med!! få hitta på någe skoj då!! nu längtar jag te helgen igen!! efter att ta en irish coffey!! :O)

Nu ska jag kolla på trave!! å sen ut å hurta!! //bajj kajj!!!!här är chief road..... mamman har jag haft som sköthäst! när jag jobbade som hästskötare!!! min häst var släckt med denna oxå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0