Tiiiiiiiiiiiiizdag!

image24TJENA!!!!

Japp d va d tisdag....i går hände det inte så mycket ....men jag kan berätta vad jag gjorde....jobbade....gick långturen med hunden.....städade.....kollade på en jättebra serie som jag total missat....What about Brian?? ska se den 2a delen ikväll...eller kanske det heter andra avsnittet :D
Idag har jag oxå jobbat....gått långa rundan med hunden...åsså ha jag städat....å tvättat!!! jag e mästare på att spara ihop värsta högen med tvätt!!! inte bra!!
Så idag har jag tvättat.....hatar att HÄNGA tvätt!! d e jobbit!! :D

Annars har jag inget att berätta tror jag....det börjar närma sig frdag å då e d ju firmafest!! d ska bli rätt kul ändå på något sätt!! fast d e på en båt....med skärgårdsbuffe...e inte så mkt för d men det får gå !! ska iaf dricka irish coffey ja!! :D  min sambo ska vara chaffis!!! åt mej *P* & *Å* å kanske svampis om hon bestämmer sig!!! alltså svampbob...eller *M*!! min allre bäste vän !!! hahaha

Jag har även hunnit med at kolla lite på Yes dear.... d e ganska kul....eller omaka systrar som de heter på svenska!! åsså svampbomb........m säger jag inte!!

Nu ska jag gå å durcha å starta diskmarskinen......lät ganska jobbit va?? :D fjing fjong på er!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0