Överdoserad lasagne någon??

  Ja ni hörde rätt!!!! råkade överdosera med sambal....jag gillar verkligen att förstöra god mat ja!!! fattar inte d....*I*¨på jobbet sa att man kunde hä i 1tsk sambal för att få stuns i lasagnen....jag hädde i 3st tsk...å jäklar vikken stuns d blev!!! hjälp e man förkyld så e de bara att vräka i maten!!! :D fast d blev ganska gott ändå!!

Idag har jag jobbat!!! gjort sallader på jobbet åsså världens godaste mackor!!!med mozzarella! lök sallad tomat gurka!! å hålli hatten SALT!!! d e hur sjukt gott som hellst!!! å INGET smör!!!! d förstör d hela hä ist på olivolja!!! :D

Annars har jag tvättat 2marskiner...åsså har vi varit till stan en sväng!!! min sambo kollar på olika telefoner han e nogrätt sugen å byta!!! men jag e ganska nöjd med min ja!!! jag har ett jätte minneskort som rymmer mycket musik å bilder!!! d e d enda jag behöver!!! där har jag bla en massa skräp musik som jag brukar lyssna på åsså har jag metallica!! d klassas som mycket god å bra music .....men jag har en del skunk musik där....HUGA!!! snacka om att bli mörkrädd!!!

Har även varit ute med hunden!! på en liten prommis, trodde att det skulle bli regn men det blev d inte men d e jädrit mulet här!!!

Nu ska jag hänga tvätt å koka lite kaffe!!! har faktiskt köpt peppar kakor!!! :D MUMS MUMS!!

HEY på er!!  eller LATRÈRS!!! på er!

Kommentarer
Postat av: Sandra

hehe så du är också mack och salladsgörare =) thats the shit ;)

2007-09-10 @ 18:10:47
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0