Mörkläggning pågår....

Jodå!!! nog e d natta ute kring 1900 på kvällen......vart tog denna sommar vägen....midsommarafton, metallica min semester......varför går tiden sååå jädra fort!!!???? kan vi ine börja om på våren igen!!

Idag fick jag en tidning iaf så jag blev på lite bättre humör!! amelia!!!  annars har man jobbat...tvättat kläder, fönster, bytt gardiner, städat ur rummet vi har datorn i!! d behövdes verkligen....känns som om d blev tusentals kvadrat större!!! :O)

Nu har jag just varit ute å gått med min lille hund!!! min lillploare!!! eller spider pigg....ni alla som sett simpson filmen!!! han e min spider dog!!! jag e typ like dan med min hund som homerva med grisen...säger bara iiiiiiiiiiiiiiiiii!!

Nu e d smells like the 90s på vh1....ibland blir man rent av deprimerad när man ser dessa videor å hör låtarna....men d e ju fasen 17 år sedan endel va poppis!!!!

Var det någon som såg beckham igår på tvn?? rätt rolig dokumentär där!! flera sådanna i rutan tack!!

Näe nu ska jag gå å göra någe vettigt här!!! om jag kan hitta på någe sådant denna hära tiden på kvällen...troligen inte!!! men man vet aldrig!!! :o) CIAO CIAO!!!
image26

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag började se Beckham dokumentären men jag tyckte hon var bedrövlig. Bytte kanal men jag såg när hon var hemma hos något socitetslejon, vaddå alla hade samma plastikkirurg. Jag vill också åka utomlands igen, det dö tråkigt väder nu. Här regnar det =( Nu ska jag se på idol utröstningen. Sen sova! God natt!

2007-09-25 @ 22:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0