KAKOR!!

Hallå!!!

Idag ha man jobbat....på jobbet bakade jag winerbröd....mm....åsså gjorde jag en lasagne....åsså gjorde jag en grek inspirerad lasagne gratäng med fetaost paprika  köttfärsås rödlök oliver .... mycket god blev den !!! :O)

Har varit välldans effektiv idag iaf!!!! när jag kom hem så åt jag å sedan bakade jag kakor ....drömmar med vanilj och choklad! å i mini format.....e d småkakor så e d....å sedan gjorde jag kladdkaka med mint smak!!! till min efterrätt imorrn!!! MUMS MUMS!!! har inte provsmakat den ännu....men väl i morrn ska jag avnjuta den!!! :O)

Imorrn e det fredag jag jobbar imorrn me!!! å sedan få vi främmande !!! å på lördag ska jag nog åka till stan å handla lite!!!!

Efter jag bakat klart idag så gick jag å min hund en prominix!!! nu får man ta på sig mössa!!!! ÄNTLIGEN!!!! å min hund fick ha sin reflex väst.....va inte lika lad över d!!!! han gick å gömde sig när vi gick hem till mamma å pappa!!! Stackarn!!! :o)


Har även hunnit med att städa badrumet!!!! Hihi!!!


Nu ska jag slappa innan jag ska gå å sova!!! äta en frukt!!! Undra hur min stackars syster har d....hennes plan varförsenat hem så hon sitter kvar på arlanda!!! :O( Hoppas att det går bra!!!


GNAJT!!!image27 Detta kunde vara jag ....nu när jag bakat!!! :O)


Kommentarer
Postat av: Linda

åh, kakor skulle man verkligen inte tacka nej till :P

2007-09-27 @ 21:07:21
URL: http://traiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0