Höjdhopp nästa.....

Hej alla glada!!!

I går var jag hos moster på middag.....mycket god mat med både förrätt å efterätt!!!!! :D
Skagen crustader teförrätt å kotletter i soyasås å ris te middag å sedan blev d tårta som efterrätt!! :D

Annars igår så var jag ute å gick långa rundan med hunden!! åsså var jag å köpte ett paket till min kusin! å sedan så kollade jag på travet min sambo åkte en sväng på mc...... sedan for vi te moster!!
Å sedan när vi kom hem så kollade vi på orange country choppers å hot rods!!

I dag har jag ätit frukost!!!! åsså har jag gått med hunden....dock inte den långa svängen ännu men det ska bli d me!! så  nu laddar jag inför höjdhoppet !!! hejja kajsa.....fast jag tror blanka vinner....men hoppas på kajsa!!! sedan e d trav derbyt me i eftmiddag....så idag e d mycket sport å kolla på!!! :D

Kanske att man hinner med å åka en sväng på motorcykeln med....hoppas att det inte bli någe mera regn,,,för då måste jag städa....har inte någon lust med d nu ja!!!

CIAO CIAO ..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0