Festen igår!!!

Hej på er!!! här vräker regnet ner....jag kollar på v75 å har 1 rätt av 1lopp!!!! :O) en mindre skräll!!! 11.73i odds!!!
Ska städa lite sedan å laga midda lövbiff med potatis gratäng å sallad!!! MUMS!!
Annars har jag inte gjort någe spec i dag!!!
Bara tagit det lungt!!! gjort 2 turer med hunden!! varit å handlat!!

Igår hade vi det jättekul!! jag å svampbob!!! haha vi tog ju ton!! d kanske inte va den allra bästa tonerna men kul hade vi iaf!!! men jag åt inte såååå mycket ... inget som tilltalade mej där inte!!! d bjöd på drickat me!! vi drack öl te maten cider sedan å en irich coffey!!! MUMS!!!
Alla hade kul!! tåm chefen!! när trubaduren spelade lasse berghagens...en kväll i juni ... med början på refrängen...HAn tog av sig sin kavaj.....så stämde vi upp för chefen hade tagit av sig sin kavaj....dock inte sparkat av sig båda skona :D

Nu ska jag kolla v75!! hoppas jag vinner multum!!!

Tja ba tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0