Vet dax!

image31

Tja  tja!!

Idag har vi varit hos farbro vet med hunden!! han protesterade när hon tog blodproven men d gick ok ändå!

Imorrse skulle jag se : days of our lives= våra bästa år....men d var någe fel på 3an på tvn...d var ju ganska spännande nu menar jag!! :O) då slog jag över på svampbob tills den oxå försvann!! fick äta min fil utan svampbpb å våra bästa år.....lite tråkit var d allt!!!

Annars har vi inte gjort någe spec...var ute på prommis med lillehunden alldles nyss!! så nu e jag hemma å ska väl hitta på någe att göra!!

Skulle skriva ett mejl till elli igår....jag hade skrive ett JÄTTELÅNGT!! men då kom jag åt någon knapp på datorn så allt försvann....gissa om jag blev ledsen på ögat!!! :( ska försöka skriva ett nytt ikväll!!

Imorrn e d jobb som gäller här!!! jobbar ons tor fre å lördag....vad gör man inte för jobbet!!! :O) men d går ju både fort å bra!! visst kan man ha sina motgångar men d brukar gå över för det mesta!!

Ska kolla ett greys avsnitt nu tror jag!!! har ju inte så många kvar av min box nu!! BUHUHUHU!!!! /bajj jjab

Kommentarer
Postat av: Jennie

Våra bästa år är så dåligt så det är bra! Jag tittar oxå på det när det passar. Spännande nu! Det är bra med den där serien för man kan missa den i två veckor och det gör ingenting. Nu ska jag på skolan! Höres.

2007-10-17 @ 07:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0