Söndag=Ledig!

TJA!!

Idag har jag  jag gjort mycket!! jag har varit i städartagen bla. har städat tvättstugan d va ju inte speciellt kul!! ni skulle set hur det såg ut där!!! :/
Annars har jag dammsugit me tills dammsugaren la av..... jaja inte kul alls!! det hade gått en propp...eftsom jag hade kört för mycket sammtidigt!! både dammsugare tvätt å diskmarskinen...d pallade inte vårat proppskåp av...gammalt hus...gammla ledningar....

Igår kväll såg vi en tråkig film....eller vi kollade ju inte så himmla mycket vi satt å surra me å drack irich coffey å åt lite chips me!!!

Annars har jag varit ute p prommisar med hunden åsså hade vi en rejäl sovmorron...sedan har vi tvättat 2 marskiner me...känns härligt när d e gjort!!

Nu sitter vi å kollar F1....har även kollat fotbollen idag...kul att umeå vann!!!

Nu ska jag surfa å kolla lite tv! jobb imorrn!! bajjbajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0