Nu e d lördag å me d menas...

Irich coffey!! :O)

Nu kollar jag lite på hogan knows best....ganska kul faktiskt!!!Idag har jag jobbat....men jag jobbade inte med så kula personer....men d gick bra!!! hade ju *C* å *A*

Nu ska jag snart göra en irich coffey!!

KAnske ska jag ta å kolla en film med!!! men jag vet inte riktigt ännu....annars har jag varit ute å gott med hunden en sväng...inte så kul väder...d va snöblandat i morse å kallt!!!

var iaf  hos optikern idag....så nu har jag beställt nya bågar å glas!!! man e ju ovan men man vänjer sig...ska ha mina gammla när jag sitter vid datorn bla. osså hade jag torra ögon!!! jag får väll ta å grina lite mera :O)

Nu ska jag göra kaffe!!! bajj bajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0