mer jul ge mig .......mer jul!!

Tjabba!!!

Nu får man julkänning!!! fast det mer regnar än snöar!!!! men ändå!!!!! gu vad fort d går!!! nu tycker min hund att det e kojj väder!!! han ligger just nu ihopvirad bredvid mej på armen!!! han gillar inte att bli blöt!!

idag har jag hunnit med en prommis med hunden åsså har jag jobbat! inget kulit har hänt här iaf!!! förutom att min sambo inte hittar sina grejjer.....nu e kupe värmaren borta!!! allti e d något som lyckas försvinna här i huset!!! å det roligaste e...fast inte så kul är att allt man tappar bort allti kommer fram när man köpt nytt!!!!

Jag blev glad igår iaf....något har iaf hänt med min kropp!!! jag kom i ett par byxor som varit lite trånga förut!!! jiiippie!!! nu har man börjat å sett LITE resultat iaf!!! hihihi

imorrn e d jobb hela dagn lång!!! å imorrn kväll ska jag dricka vin!!! hihi...å äta någe gott till....salt  å gott!!! e sugen på någe förutom godis!!! nå salt!!! få se vad jag kan handla imorrn!!!

nu ska jag kolla ett avsnit av greys!!! för kl 2100 e  d dags för mästerkocken per morberg att laga mat!!! hans humor e ju bara för bra!!! the king of kockar e han tycker ja!!!!

bajj bajj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0