Mått bättre har man gjort...

Söndag!
Slutet på helgen å början på en ny jobbarvecka..... jaja så e d!

Idag hae jag inte mått så bra!! d känns som jag e sjuk....inte bra d heller..... har ont i huvudet, nacken, osv....mår halv illa!!!
Mamma säger att pappa åxå kunde vara såhär när han var ledig på helgen....eftersom man slappnar av när man inte har något å göra å jag som allti e upp i varv jämt!!!

Har  inte gjort så mycket varit ute på 2 prommisar med hunden har jag varit åsså har jag städat lite d vill säga .... städat badrummet, å dammtorkat hela huset, 'P'  fick dammsuga å städa ur kaminen.....

Imorrn ska jag ju klippa mej lite, få se hur det blir! åsså jobbar man imorrn!! har tagit ledigt på tisdag, ska te staden H.....

Nu ska jag försöka kurrera mej iaf.... å se om d finns något som hjälper!!! BAJJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0