Lillasyster-Umbrella!!

Tjenixen!!

Är det någon som hört den låten?? jag diggar den iaf!!! :O)

Idag har jag varit ute  på prommis med hunden åsså har jag varit å handlat mat!! tänkte att jag skulle göra en skagen toast ikväll!! köpte iaf räkor å så , så d e bara att göra!!
Annars hade jag en hygglig sovmorgon iaf vaknade kl 10:00!! :)

Sedan handlade jag även mat tills imorrn....lövbiff å klyftpotatis i cognac å kantarell sås blir det imorrn !! MUMMA!!

Nu ska jag snart kolla på någon film....vem vet jag inte ....men vi får se!! har lyckats att hålla mej från greys idag iaf...få se hur det går resten av kvällen!!!

Igår kollade jag ju på dobidoo kunde även waterloo fast på 4poäng denna gång!!! synd att det var så tråkiga människor i detta programmmmmmmmmmm.... :O) men d kanske kommer lite bättre få vi hoppas!!

Ska även göra en irich coffey ikväll!! har köpt spray grädde!!!! det drack vi en hel vecka i fjällerna!!! det e ju supergott!!!!

Nu ska jag gå å göra någe nyttigt!!! kan ju inte sitta här å hänga!!! :O) trevlig lördag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0