i kväll e d Greys!!!!:)

Tja!!!'

Ikväll e d äntligen greys anatomy!!! YES!!!
Jag älskar den serien!!! först trodde jag ju inte att jag gillade den...typiskt mej!!!

Idag har jag jobbat åsså har jag hunnit att handla lite me! blev ingen storhandling direkt! men min sambo e sugen på en macka med mozarella som jag ska ta å göra till honom hade jag tänkt!!

Har alldles nyss varit ute på prommis med el dogo!!! han fick springa lite lös med!! d tycker han e kul!! d va dock ingen människa eller djur i sikte!! å d va på en läggda!!! å min sambo var med!!! :O) annars vet man ju att d inte e populärt att ha hundar lösa!!! 

Är det någon som hört spiderbait? med black betty?? den e ju ganska gammal låten men jag tycker att deras version e så kul!!! lite speedad på någe sätt!!!

Nu ska jag ta å gör någe vettit tror jag....så jag hinner klart till 2100!!! då greys börjar!!! / Tjolahopp!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0